Po nahlášení škody

Řízení o úhradě škody
Po nahlášení škody odneste výrobek do prodejny Electro World. Naši zaměstnanci rozhodnou, zda škoda podléhá pojištění podle pojistných podmínek. Ve většině případů přijmeme výrobek do některého z našich servisů, abychom mohli posoudit, zda lze výrobek opravit, nebo je nutné jej vyměnit. Všechny opravy se musí vyřizovat u nás. Nemůžete sami navštívit některý ze servisů a poté od nás vyžadovat náhradu. My sami ve spolupráci s opravnou posoudíme, zda bude výrobek opraven, či vyměněn za nový. Jakmile bude výrobek opraven, obdržíte od nás SMS.

Výměna za nový výrobek
Když se nám nepodaří Váš výrobek opravit, obdržíte objednávku na nový výrobek, který je stejný či obdobný. V první řadě nabízíme stejný model a značku. Jestli není možné zajistit takový výrobek, dostanete co nejvíce podobný výrobek se stejnou výkonností, který bude co nejvíce odpovídat vašemu původnímu zboží. Jakmile bude zboží pro Vás připraveno, budete informování přímo prodejnou telefonicky nebo obdržíte SMS.