Výhody produktového pojištění

Každému z nás se může stát, že výrobek poškodí nebo rozbije. Happy CARE poskytuje rychlou a profesionální pomoc právě v těchto případech. Stačí pouze zavolat Happy CARE Centrum škod.

  • Bezplatná oprava v případě neúmyslného poškození vlastní vinou
    Poskytneme rychlou a bezplatnou opravu Vašeho poškozeného výrobku.
  • Náhrada, pokud poškozený výrobek nelze opravit
    Pokud nelze poškozený výrobek opravit, dostanete zdarma nový. Pokud již není k dispozici, nabídneme Vám nový výrobek podobný původnímu.
  • Oprava doma
    Pokud bydlíte do vzdálenosti 50 km od obchodu Electro World, u výrobků nad 20 kg máte nárok na opravu doma.
  • Žádná amortizace
    Nezáleží na tom, jak je výrobek starý. Pokud dojde k poškození, pojištěná hodnota výrobku je stejná jako při nákupu.
  • Ochrana po celém světe
    Pojištění výrobku platí po celém světě. Nezáleží na tom, zda se Vám nehoda stane doma, na dovolené nebo na cestách.
  • Žádné dodatečné náklady
    Opravíme nebo nahradíme Váš poškozený výrobek zdarma bez jakýchkoli dodatečných nákladů. Náhradní díly i práce servisu jsou placeny z pojištění.

Příklady událostí  nekrytých pojištěním

  • Závady vzniklé tím, že svůj výrobek vědomě poškodíte, zneužijete či použijete k nevhodnému účelu.
  • Ztráta, krádež, přepadení či vloupání.
  • Spotřební materiál jako jsou např. baterie, lampy, filmy či inkoustové náplně.
  • Náklady na opravu či výměnu příslušenství, např. kabelů, nabíječek, zařízení handsfree či jiného montážního materiálu, které nebylo dodáno v původním obalu či balení výrobku.
  • Škody vzniklé opotřebením, používáním, stárnutím, změnou barvy či tvaru či
    nedostatečnou údržbou nebo jiné poškození, které neovlivňuje funkci výrobku, např.
    poškrábání fotoaparátu či promáčknutí pláště chladničky.
  • Poškození vašeho počítače způsobené virem či chybným programovým vybavením.
  • Škody, náklady či odpovědnost v důsledku nedodržení pokynů výrobce.